ET SNEV AV SANNHET.

2011/09/16 § Leave a comment

Dette er mer eller mindre det som sto i den lille grønne boken jeg hadde med meg for lenge siden.

det er rart med folk som selger narkoblader på min alder. ikke for at de er på min alder, men fordi de trenger det. independence gone wrong. kapitalisttanker. jeg lurer på hvorfor alle kreativekunstnere er røde. jeg vil kunne gå i høye klumpete sko og være lav. jeg lastet ned filmer med michael pitt i påskeferien. the dreamers og funny games. the dreamers war incestsyk. funny games var sær, spesielt når the 4th dimension ble brutt. det blir ganske nærme da. det er litt irriterende av dataen min å bare skru seg av men slik er nå en gang livet. på vei til byen nok en gang. burde vel ha øvd på kjemi. kan man gjøre seg usynlig ved hjelp av tanker, uten forvirring? gal gerard vampyrevner til tankemanip, både øyne, ører, nese. og føling? gå “igjennom”? slapp, hodepine, nakkestiv = hjernehinnbetennelse. kyss bare kjæresten din. this is not working, rc is never there. probably halfway to india or something. already. fuck this. i bought my first mama top, nice and stretchy on the belly. good thing my icky babies can grow nicely. alien babies. shit, i am pretty much stuck wherever i turn there are never more than a few decimeters of air before i hit a wall and just when i think i found the way out i get stuck again. why can’t you read my mind? (or can you?) yh, er ganske låst nå, med hensyn til at jeg ikke bør tenke for mye (på rc), så da var hm ganske grei, men nå som hele asker innvaderer trondheim må jeg kanskje se med nødt til å finne noe annet, noe uviktig, ikke imaginært men det kan ikke ødelegge hverdagen (altså ikke lucia eller timed). oh, tror rc er ferdig nå for det finnes ikke interesse. har sikkert klamydia og greier. uansett,sekunder blir kjappere når jeg ikke teller, og tregere når jeg prøver å time hum… blir rart med hm om det blir slik som det virker som det blir. usikker på om det er bra eller dårlig. hello hello hello, like, annoying people. det er rart at humøret egentlig er så uavhengig av hvordan du har det, du har det mer avhengig av hvordan humøret er, tenker jeg. host hark, syk no ja shø. kanskje jeg bør ta på skjerfet igjen. kanskje vi blir stjerneskyer. sjeleskyer. når vi dør. i lilla og grå mot svart og hvitt. sellin er så go’. jeg kan ikke så mye om nasser så det går nok ikke bra, meeen jeg skal nå ikke fokusere på ham i eksamensforbredelsene heller. selv om han er veldig interessant. isj, nesen min klør. blikkontakt er virkelig ikke alltid bra. men du tenker for mye. jeg lurer på om sommerferien blir noe bra, jeg savner gawin. jeg vil ha min egen valp, en ujevn steinring og å klare å bli ferdig med ib og aleci i wonderland. puh, merker hånden blir sliten av å skrive. oh lord, i am so happy that the ib course is soon over. i feel so tired and old. bare en halv time igjen. go go go go !!!! you are such a pussy and a whimp and your life will suck monkey balls. det kiler fortsatt i magen når jeg tenker på n men det er så mye fantasi nå det bare er ekkelt. men hvem er den paranoide? har han virkelig bedt hele gjengen holde meg borte? eller er noe annet skyld i den plutselige uvennligheten? when i see birds, i wonder why they don’t fly. the body is the temple and the cage. we are all stardust. sitting outside rimi, waiting for someone to pick me up. biblioteket er stengt på mandager, for et teit sted jeg bor. i want to be so many different things. faerie elf witch dancer spy pin-up hippe burlesque fembot movie star. alone and together. strong and dependent. free and tied. innocent evil. politician and whore? just want to be a woman? i miss him but i don’t know what i miss. seeing him everyday? touching him? knowing where he is? i just miss knowing he’s alive, right now he’s like Schrödinger’s cat.

GALAXY MOLESKINES by Dang It, Bobby

Tagged: , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading ET SNEV AV SANNHET. at .

meta

