NEVER GO OUTSIDE.

2011/10/03 § Leave a comment

Jeg lagde meg en ny blogg, jeg.
Ha ha ha. Jeg er litt dust. Men, hallo, det er flott å ha mange muligheter.

NYB (<<trykk) er min nye, litt patetiske blogg hvor jeg kommer til å klage på norsk. Skal prøve å skrive alle rant-post’ene mine der, slik at dette blir seriøse ting som folk kanskje synes det er interessant å lese. Men, selvfølgelig, hvis du har en interesse av min engelske student-hverdag og mine piner (hei, BB) så er det bare å ta turen over dit. Den blir nok oppdatert oftere enn JS, men, kvalitet eller kvantitet? Sant? Sant!? Vi kan si at NYB er 16-åringen i meg, mens JS er 80-åringen. Det kule for deg er at du ikke trenger å velge, du kan “kose deg” med begge.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading NEVER GO OUTSIDE. at .

meta

